Friday, June 6, 2014

Live Laugh Love

Ich hab mal wieder ein Tag gemacht. Diesmal hab ich diese Technik von Tim Holtz verwendet. Neben Distress Inks hab ich meinen schwarzen PITT Artist Pen von Faber-Castell Design Memory Craft verwendet und meinen weißen uniPOSCA. Die Stempel sind von CraftEmotions, MyMindsEye und Theresa Collins.

Once again I created a tag. This time I used a technique by Tim Holtz. Except from Distress Inks I used my black PITT Artist Pen from Faber-Castell and my white uniPOSCA. The Stamps are from CraftEmotions, My Minds Eye and Theresa Collins.





Challenges:
12 tags of 2014 - June
613 Avenue
A Gem of A Challenge
Brown Sugar Challenge
Crafty Your Passions Challenge
Crafty Ribbons
Challenges 4 Everybody
Creative Corner Challenges
Crafty Catz  (Butterfly - Crazy Town)
Deep Ocean Challenge BLog  (Butterfly - Crazy Town)
Eclectic Ellapu
Hobbycutz Challenges
Kreativzeit Challenge
Loves Rubberstamps
My Time To Craft
Papertake Weekly
Penny Black and more
Sentimental Sundays
Stampavie and More
Stampavie and more
Suzy Bee's Bloomin Challenge
Tuesday Throwdown